Daniel

Fiolterminen hösten 2024 har startatđŸ€©

Uppdaterat: 5 sep.

Nu har vi Àntligen starta igÄng terminen efter ett vÀlförtjÀnt sommarlov för bÄde vÄra elever och deras fiollÀrare.

Om du Àr intresserad av att börja spela fiol, viola eller cello redan i höst sÄ har vi nÄgra plats kvar, och du Àr vÀlkommen att boka in en provlektion hos en av vÄra pedagoger.

FrÀmst Àr det gruppundervisning vi har platser kvar i grupperna för Äldrarna 4-5 samt 7-8 Är. Vidare finns möjlighet för ungdomar som önskar spela fiol att anmÀla sig till vÄra populÀra gruppundervisnings kurser.

För vuxna intressenter erbjuder vi enskilda lektioner samt samspelskurser under hösten. Samspelskurserna kommer att hÄllas under oktober-december och bjuder in alla vÄra vuxna elever.

Repertoar och teknikpass blandas och anpassas till varje elevsnivÄ.

Vuxenundervisningen sker pĂ„ cello, viola och violin. đŸŽ»

Tveka inte att kontakta med en frÄga om vÄra olika strÄkinstrument kurser, ni hittar vÄr kontakt pÄ första sidan samt under kontakt i menyn uppe till höger.

Önskar alla en strĂ„kande(strĂ„lande) hösttermin!

Bilden Àr AI-genererad

Senaste inlÀgg